jag

jag

måndag 14 maj 2012


vissa dagar känns livet hårdare.... i kväll far andra som har barn som börjar i högstadiet till hösten dit på besök.... inte vi.. 
vi har varit till läkaren i dag för intyg för kela.för att kunna få terapier.. 
vi har fått en massa provsvar i dag... 
och en hel hög med terapeut intyg och samtal de senaste dagarna.... 
en bunt papper som skall inlämnas till KELA... 
här önskas inga vänner på klassen som man inte kan leva utan.. här har vi inga vänner... vissa dagar känner man att livet är orättvist... 
MEN :)) vi ska koncentrera oss på klassresan med dom bästa i morgon och på att se på delfiner.... för visst har vi de finaste i livet fått.. det e bara det att vårat paket ser lite annorlunda ut.....
inte riktigt samma material... å jobba med... inte samma värde i andras ögon...


men jag skulle inte byta för nått i världen... inte byta den gåva jag fått... 
visst har livet gett mej annat än jag trodde.... 
men jag har fått en rikedom större än någon rikedom jag visste fanns
ödmjukt och tacksamt... ska jag somna denna natt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar