jag

jag

fredag 11 maj 2012

mamma babblar jag VÄLDIGT mycket då jag e frisk.??????. säger det arma feber sjuka flickebarnet....
JAAAAA ...svarar den sönder pratade modern med värkande öron ;)))
DÅ är jag precis som min mormor ( Siv ) då säger dottern å ser mycket nöjd ut :))) ♥ ♥ ♥


jag tror bestämt att min dotter INTE kan vara tyst.. hon sjunger sig till sömns..hon babblar över allt å hela tiden :))


man skulle inte kunna tro att hon har fått kämpa för att överhuvudtaget kunna prata.. att hon haft en svår språkstörning.. visst finns ärren kvar av den.. å visst är det sociala svårt.. men jisses vad skönt det är att bli irriterad på hennes babbel..
 då man tänker efter att hon inte kunde prata så mycket förr :))) ibland så vänder livet till det bättre..
hoppas nu att de skulle få fortsätta på det visset oxå...
 lycka e ett babblande knott <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar