jag

jag

måndag 29 oktober 2012

om 3 dar så flyttar min äldste son hem ifrån...
tänk att det går så snabbt livet...
ingen tror ju det då man står där med sitt lilla gosiga knytte i armarna... att det en dag skall växa och bli stor...

en enormt stor kar... hahaha...

det e med blandade känslor jag släpper taget...
LIVET skall gå så här livet skall gå vidare...
och i ärlighetens namn så kommer det på samma gång bli lite skönt...

vuxna barn skall inte bo med mamma dom skall pröva sina egna vingar...

å låta mamma lära sig flyga själv oxå... kanske det viktigaste.....

funderar på egna förändringar i livet...

hur mycket man skall våga leva å satsa på livet själv...

vågar man lyfta å flyga själv...

borde man ... vad kan hända .. man störtar..
borde ju veta vid detta laget att jag klarar det oxå hur bra som helst...

så upp på hästen flicka ... våga chansa det kan gå bra oxå...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar