jag

jag

måndag 30 januari 2012

ännu en ledig dag... skönt med denna ny vunna frihet med ledig dagar mitt i veckan :)
jag är inte bortskämd med att få bara vara.. utan en massa måsten.. att leva ensam med 3st barn varav 2st är handikappad på ett sätt så tär på själen.
att inte våga släppa loss...
men nu är alla i skolan och jag får sätta mej med en kopp kaffe å gör alla måsten men ändå få vara i tystnaden bara radion på spotify som spelar.....
härliga liv...
att måsta vänja sig vid att ens barn aldrig kommer att få uppleva livet som andra barn får gör så ont i själen.. att aldrig känna att man kan släppa taget och vila tär på kroppen... men för första gången sen jag blev ensam med allt så känner jag att jag har lugn i kroppen..
tror på inget sätt att detta kommer att få vara kvar och att jag ska få lugnet i mej men jag har lär mej leva för stunden mer och mer... att andas då det finns luft och sen så dyker man då den tar slut... :)

nu ska jag njuta av min lediga dag och bege mej till gymmet ... för en ordentlig tränings paus....

jihhaaaaa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar